• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Större lån, med en medsökande men har betalningsanmärkningar

Petrusen

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
9 December 2016
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Hej!
Sitter i en väldigt knivig sits där jag under senaste två åren kämpat med skulder, har ett lån hos min bank på ca 150.000kr, skulle behöva ytterligare 100. Dessa är ju skitskulder som bara äter upp mina pengar varje månad. Jag har massa betalningsanmärkningar kvar och med dessa får jag som sagt inte låna upp något lån. Är det helt kört även med en medsökande med god ekonomi? Eller är det bara att nöta med avbetalningsplaner i all oändlighet (som det känns).
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Hej!
Sitter i en väldigt knivig sits där jag under senaste två åren kämpat med skulder, har ett lån hos min bank på ca 150.000kr, skulle behöva ytterligare 100. Dessa är ju skitskulder som bara äter upp mina pengar varje månad. Jag har massa betalningsanmärkningar kvar och med dessa får jag som sagt inte låna upp något lån. Är det helt kört även med en medsökande med god ekonomi? Eller är det bara att nöta med avbetalningsplaner i all oändlighet (som det känns).

Har du en medsökande är det väl bättre om personen ansöker om ett lån ensam? Sedan väntar du ut dina anmärkningar och "flyttar" över lånet till dig själv när du kan.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp